مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-26سياسي

پلمب 3 منشأ انتشار «بوی بد» در شهر بهار


چند سالیست که مشکلات زیست محیطی برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بهار به ویژه شهرک بهاران و ساطع شدن بوی نامطبوع ناشی از این واحدهای آلاینده موجب گلایه و شکایت مردم این شهر است.

- ایسنا/همدان چند سالیست که مشکلات زیست محیطی برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بهار به ویژه شهرک بهاران و ساطع شدن بوی نامطبوع ناشی از این واحدهای آلاینده موجب گلایه و شکایت مردم این شهر است.

پس از مراجعات مکرر مردم به فرمانداری و ابراز نارضایتی، با پیگیری های لازم واحدهای آلاینده به عنوان عامل انتشار بوی نامطبوع و مشمئزکننده شناسایی شدند.

چندی پیش هم امام جمعه بهار در خطبه های نمازجمعه نسبت به انتشار بوی نامطبوع در شهر بهار که آرامش مردم را سلب کرده است، انتقاد کرد.

در پی این دغدغه و نارضایتی مردم از بوی نامطبوع در شهر بهار نماینده عالی دولت در شهرستان بلافاصله جلسه فرعی هوای پاک شهرستان را با احضار دو واحد آلاینده کشتارگاه مرغ و کارخانه دیانا کاغذ تشکیل داده و در این جلسه اخطار و تذکرات لازم به این واحدها به منظور اقدام سریع برای رفع تولید و انتشار بوی نامطبوع فرآیند تولیدات داده و ابلاغ شد و در این جلسه فرماندار اخطار داد در صورت عدم توجه واحدهای آلاینده به قانون، فعالیتشان متوقف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 منشأ انتشار «بوی بد» در شهر بهار

پلمب 3 منشأ انتشار «بوی بد» در شهر بهار