مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-09اقتصادي

هدف گذاری افزایش 7 درصدی محصولات کشاورزی در استان قم


رییس سازمان جهاد کشاورزی قم از هدف گذاری افزایش 7 درصدی محصولات کشاورزی در این استان علارغم کاهش میزان بارندگی ها و شرایط سخت آب و هوایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان قم که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار صورت گرفت اظهار داشت: روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک می گوییم و حقیقتاً جامعه رسانه ای نقش مهمی در امر اطلاع رسانی بر عهده داشته و در طول سال تلاش خستگی ناپذیری در این عرصه بر عهده دارند.

وی بیان داشت: جهاد کشاورزی مأموریت های متنوعی در راستای تأمین امنیت غذایی جامعه بر عهده دارد که نحوه عملکرد این دستگاه برای جامعه بسیار مهم و البته جذاب است.

حاجی رضا با اشاره به برخی از مشکلات در عرصه تولید محصولات کشاورزی و دامی بیان داشت: در حال حاضر استان قم روزانه 100 تن مرغ نیاز دارد که تأمین این حجم همواره مورد دغدغه است و این در شرایطی است که قم زائر پذیر است و در مناسبت های مختلف مذهبی شاهد حضور زائرانی از سراسر کشور در این شهر هستیم که نیازهای غذایی آنان نیز باید تأمین شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم بیان داشت: وزارت کشاورزی 4 میلیون جامعه هدف از جمله کشاورزان و دامداران دارد که برای آنان نیز می بایست بهترین تصمیمات در جهت خودکفایی محصولات کشاورزی اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری افزایش 7 درصدی محصولات کشاورزی در استان قم

هدف گذاری افزایش 7 درصدی محصولات کشاورزی در استان قم