مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 21:552023-07-31سياسي

تجمع حمایت از ضد فسادی دستگاه قضایی در شهر جدید سهند


ظهر امروز جمعی مردم شهر جدید سهند و خانواده شهدا و فعالان فرهنگی این شهر در حمایت از رویکرد ضد فساد دستگاه قضایی شهرستان اسکو در مقابل دادگستری این شهرستان تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امروز جمعی مردم شهر جدید سهند و خانواده شهدا و فعالان فرهنگی این شهر در حمایت از در حمایت از رویکرد ضد فساد دستگاه قضایی شهرستان اسکو در مقابل دادگستری این شهرستان تجمع کردند.

مردم در این تجمع بر علیه مفسدان اقتصادی شعار داده و ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و دادستان شهرستان اسکو، با امضای طوماری، خواستار برخورد قاطع و ادامه دار با مفسدان اقتصادی و اعضای بازداشت شده شورای شهر سهند و عوامل دخیل در امر ارتشاء و اختلاس شدند.

آقای استاندار، به داد سهند برسید! ، سهند امکانات زندگی 200 هزار نفر جمعیت را ندارد و رویکرد مبارزه با فساد دادستان شجاع با شدت ادامه یابد   از جمله دست نوشته های پرتکرار آنان در این تجمع بود.

در پایان این تجمع نیز دادستان شهرستان اسکو با حضور در جمع تجمع کنندگان، با اشاره به دستگیری 4 عضو شورای شهر سهند و تعدادی دیگر از عوامل دخیل در یک ماه گذشته، تاکید کرد: تحقیقات و اقدامات قضایی نسبت به تمام متخلفین حوزه شهری سهند به جد دنبال شده و دستگاه قضا بدون اغماض با متخلفین برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع حمایت از ضد فسادی دستگاه قضایی در شهر جدید سهند

تجمع حمایت از ضد فسادی دستگاه قضایی در شهر جدید سهند