مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-05سياسي

ناحیه مستقل آموزش و پرورش در «صدرا» راه اندازی خواهد شد


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی ناحیه مستقل آموزش و پرورش شهر جدید «صدرا» تاپیش از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

- شیراز-نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی ناحیه مستقل آموزش و پرورش شهر جدید صدرا تاپیش از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم عزیزی صبح شنبه با اشاره به دیدار اخیر با وزیر آموزش و پرورش و گرفتن موافقت های اولیه در سنوات پیشین در خصوص راه اندازی ناحیه مستقل آموزش و پرورش شهر جدید صدرا بیان کرد: این ناحیه با توجه به فراهم بودن شرایط، به زودی در صدرا ایجاد خواهد شد.

او افزود: شهر جدید صدرا با حدود 200 هزار نفر جمعیت مستحق داشتن یک ناحیه مستقل آموزش و پرورش بود که با پیگیری های انجام شده، به فضل خدا این مهم محقق شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: با استقرار ناحیه مستقل آموزش و پرورش در صدرا علاوه بر اینکه مراجعات مردمی به نواحی شیراز کم خواهد شد، ساز و کار آموزشی بهتری نیز در صدرا مشاهده خواهیم کرد و به نوعی کاستی های آموزشی این شهر به لحاظ فضای آموزشی، کمبود معلم و… به حداقل خواهد رسید.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: پیش بینی ها برای استقرار نیروها با ایجاد یک مکان مناسب در صدرا انجام شده که جا دارد همین جا از زحمات مدیر سابق ناحیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه مستقل آموزش و پرورش در «صدرا» راه اندازی خواهد شد

ناحیه مستقل آموزش و پرورش در «صدرا» راه اندازی خواهد شد