مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-19سياسي

فناوری های آینده ساز و دانش بنیان حمایت می شوند


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری حمایت از فناوری های آینده ساز و نوبنیان و دانش بنیان را از مهمترین برنامه های این معاونت بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله دهقانی فیروزآبادی صبح شنبه در حاشیه بازدید از مرکز نوآور و رشد شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه مراکز نوآوری که در شهرستان های استان ها راه اندازی می شود و مراکزی که براساس نیازهای مبتنی بر بازار شکل می گیرند، تاکنون توفیق های زیادی داشتند، افزود: یکی از الگوهای موفق مرکز نوآوری و رشد مجموعه های دانش بنیان به شمار می روند.

وی با بیای که نوشهر یک شهر علاقمند به حوزه نوآوری و فناوری است و ظرفیت های نوآوری خوبی را داراست، گفت: تاکنون حمایت های خوبی از سوی معاونت علمی از این مراکز نوآوری صورت گرفته است.

دهقانی فیروزآبادی ایجاد زیرساخت های مناسب برای تولید انبوه محصولات نوآور را از جمله برنامه های حمایتی از مراکز نوآوری بیان کرد و گفت: همه واحدهای دانش بنیان و نوآور از سوی معاونت مورد توجه قرار می گیرد و توجه به آمایش و فرصت های سرزمینی یک اصل مهم در برنامه های حمایتی است.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری تولید محصول بر اساس نیاز بازار را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: در حوزه توسعه فناوری معاونت علمی ستادهای مشخصی را مأمور کرده است و حمایت از فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های آینده ساز و دانش بنیان حمایت می شوند

فناوری های آینده ساز و دانش بنیان حمایت می شوند