مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-28سياسي

کنارگذر جنوبی سلمان فارسی هفتم مرداد بازگشایی می شود


سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز اعلام کرد که کنارگذر جنوبی پل سلمان فارسی که برای تعریض این پل مسدود شده بود، شنبه هفتم مرداد بازگشایی خواهد شد.

- علی حسین عباسی جمعه ششم مرداد در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه عملیات تعریض پل سلمان فارسی مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد، گفت: آخرین مرحله بتن ریزی این پروژه در عرشه های شمالغرب و شرق هم با موفقیت انجام شده است.

او با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان این سازمان در پیشبرد پروژه و نقش ارزنده آن در تسهیل ترددها، از شهروندان به لحاظ تحمل و بردباری در برابر مشکلاتی که اجرای این پروژه برای آنان ایجاد کرده بود، صمیمانه پوزش خواست و قدردانی کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به اتمام مراحل اجرایی، عملیات بازگشایی مسیر کنارگذر جنوبی پل سلمان فارسی در روز شنبه مورخ هفتم مردادماه انجام خواهد شد و مشکلات ترافیکی این محور تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اظهار امیدواری نسبت به تکمیل این پروژه زودتر از موعد مقرر، گفت: بنا بر تاکید شهردار و شورای شهر شیراز، نوبت شب این پروژه نیز فعال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنارگذر جنوبی سلمان فارسی هفتم مرداد بازگشایی می شود

کنارگذر جنوبی سلمان فارسی هفتم مرداد بازگشایی می شود