مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-18حوادث

شکارچیان غیرمجاز در سرخه دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سیدجلال حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با شکارچیان غیرمجاز، مأموران انتظامی پاسگاه لاسجرد با همکاری عوامل اداره حفاظت محیط زیست در پی دریافت اخباری مبنی بر تردد و فعالیت شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات لاسجرد، بلافاصله وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: مأموران با گشت زنی دقیق و گسترده در منطقه، موتورسیکلت شکارچیان را که آثار و علائم صید شکار روی آن بود، رؤیت کردند و با انجام تحقیقات محلی توانستند صاحب آن را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم، مأموران پلیس در عملیات ضربتی و غافلگیرانه به مخفیگاه شکارچیان ورود کردند و در بازرسی از مخفیگاه های آنها علاوه بر لاشه حیوانات به وزن 25 کیلوگرم، یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز نیز کشف شد.

حسینی با اشاره به اینکه 2 نفر در رابطه با این موضوع دستگیر شده اند، گفت: لاشه کل حیوانات شکار شده که طبق نظر کارشناسان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده بود، نیز به اداره محیط زیست شهرستان سرخه تحویل داده شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان غیرمجاز در سرخه دستگیر شدند

شکارچیان غیرمجاز در سرخه دستگیر شدند