مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-10اقتصادي

سطح سرمایه گذاری در شهرداری ها ارتقا یابد


مدیرکل اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در شرایط کنونی شهرداری ها باید سطح سرمایه گذاری خود را ارتقا دهند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در شرایط کنونی شهرداری ها باید سطح سرمایه گذاری خود را ارتقا دهند.

محمدرضا بیضاوی ظهر امروز (19 مردادماه) در دوره آشنایی با کلیات روش های سرمایه گذاری در شهرداری که به میزبانی جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه برای ورود به موضوعات سرمایه گذاری باید نگاهمان را تغییر داده و این نگاه بیش از گذشته به سمت بخش خصوصی باشد، افزود: منظور از بخش خصوصی، مردم همین شهر بوده و نیازی به ورود سرمایه گذار از خارج از استان نیست.

وی با بیان اینکه مردم به عنوان سرمایه گذاران بخش خصوصی قادرند در پیشبرد اهداف به مجموعه شهرداری کمک کنند، تصریح کرد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سال جاری، بحث سرمایه گذاری است و ایشان در سخنرانی های متعدد بر لزوم توجه به امر سرمایه گذاری در کنار موضوع تولید تاکید داشتند، از این رو باید به سمت استفاده از ظرفیت های مردمی به عنوان بزرگ ترین بخش خصوصی در کشور حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح سرمایه گذاری در شهرداری ها ارتقا یابد

سطح سرمایه گذاری در شهرداری ها ارتقا یابد