مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-06اقتصادي

اجرای 6 طرح فناورانه و دانش بنیان در جهاد دانشگاهی سمنان


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: 6 طرح فناورانه و دانش بنیان توسط محققان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی استان سمنان ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از طرح های فناورانه و دانش بنیان جهاد دانشگاهی سمنان اظهار کرد: 6 طرح فناورانه و دانش بنیان توسط محققان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی استان سمنان در حوزه معدن و خدمات تخصصی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست ارائه شده و در این بین، دو طرح فناورانه به عنوان طرح های شاخص ملی از سوی جهاد دانشگاهی کشور انتخاب شده است.

وی افزود: 2 طرح فناورانه شامل کود گرانول آهسته- رهش حاوی ترکیبات مغذی و کانی های معدنی جهت اصلاح بستر و کاهش شوری خاک و تولید مالچ معدنی زیست سازگار به منظور تثبیت خاک و کنترل ریزگرد، نمونه های اولیه این محصولات تهیه و تولید شده و مقدمات تولید انبوه آنان نیز فراهم شده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: چهار طرح جدید دانش بنیان و فناورانه در حوزه محیط زیست، کشاورزی و منابع طبیعی بر پایه مواد معدنی که از مزیت ها و ظرفیت های غالب استان سمنان است در سال 1402 سال مهار تورم و رشد تولید تهیه شده و اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 6 طرح فناورانه و دانش بنیان در جهاد دانشگاهی سمنان

اجرای 6 طرح فناورانه و دانش بنیان در جهاد دانشگاهی سمنان