مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-27سياسي

پیشرفت 40 درصدی پروژه های جهاد آبرسانی در خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های تامین آب آشامیدنی روستایی موسوم به جهاد آبرسانی در استان به 40 درصد رسیده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های تامین آب آشامیدنی روستایی موسوم به جهاد آبرسانی در استان به 40 درصد رسیده است.

رضا نعیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه های جهاد آبرسانی در خراسان شمالی توسط شرکت آب و فاضلاب استان و مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و همت و محوریت سپاه استان، سازمان بسیج سازندگی و همکاری و همراهی خوب استانداری و سایر دستگاه های اجرایی در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح در164 روستا در قالب 4 مجتمع آبرسانی سد شیرین دره، زیدر سرانی، پرسه سو و کهنه جلگه با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد تومان در سطح روستاها با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال اجراست که تعدادی از این روستاها در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

نعیمی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای اجرای فاز دوم این طرح نیز در دست اقدام است که در قالب آن 200 روستای دیگر تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: در سایر روستاها هم پروژه های آبرسانی تحت عنوان مجتمع تک روستایی از محل اعتبارات ملی در حال اجراست که مهمترین آن ها شامل مجتمع آبرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 40 درصدی پروژه های جهاد آبرسانی در خراسان شمالی

پیشرفت 40 درصدی پروژه های جهاد آبرسانی در خراسان شمالی