مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-15اجتماعي

برررسی 300 هزار برگ امتحانی امتحانات نهایی


مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: 26 هزار معلم کرمانشاهی در طرح رتبه بندی معلمان ثبت وضعیت شدند و اعتراضات معلمان نیز در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلمان محمدی در نشست هم اندیشی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار که شامگاه دوشنبه در خانه معلم شهر کرمانشاه برگزار شد با تقدیر از زحمات این قشر، اظهار کرد: این قشر باید با قلم خود روحیه امید در جامعه را ایجاد کرده و بر پایه حقیقت محوری مسائل را تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه قریب به نیمی از دولت را آموزش و پرورش تشکیل می دهد، افزود: در استان کرمانشاه 26 هزار معلم متولی تعلیم و تربیت 370 هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف بوده که در چهار هزار مدرسه با 15 هزار کلاس این آموزش صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات اخیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: نخستین گام سنگین آموزش و پرورش بازگشایی مدارس در 14 فروردین 1400 بعد از حدود سه سال تعطیلی بود که روح تازه ای به جامعه بخشید و پس از آن اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان برای نخستین بار به منظور هدفمند کردن آموزش، ارتقا کیفیت آموزش و ارتقا سطح معیشت معلمان تحقق یافت.

محمدی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش فضایی برای تربیت نیروی انسانی جامع خواهد بود، ادامه داد: بر همین اساس توجه به معیشت معلمان و کارکنان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برررسی 300 هزار برگ امتحانی امتحانات نهایی

برررسی 300 هزار برگ امتحانی امتحانات نهایی