مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-02سياسي

چرا دشمن از مزار شهید «حاج قاسم سلیمانی» هم دست برنمی دارد


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به تهدیدات پیرامون مزار سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، تصریح کرد: دشمنی که حاج قاسم را از نظر فیزیکی حذف کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز چهارشنبه 11 مردادماه در آیین افتتاح دوره آموزش راویان مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک اظهار کرد: باید بدانیم در جبهه انقلاب و شبکه بزرگ انقلاب برای تولید و تکثیر شهید سلیمانی چه باید بکنیم.

وی بیان داشت: یک هزار و 200 راوی از 15 استان برای ایجاد شبکه بزرگ روایتگری در راستای تکثیر و تولید شهید حاج قاسم سلیمانی در دوره تربیت مربی – راوی مکتب سلیمانی به میزبانی کرمان شرکت کرده اند.

معروفی با تاکید بر اینکه مکتب سلیمانی، جنسبت ندارد، خاطرنشان کرد: مکتب سلیمانی، اندیشه زیبایی ست که انقلاب اسلامی و جهان اسلام به آن نیاز دارد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی، ارادت ما به اهل بیت(ع) را بالا برد، اضافه کرد: برای معرفی حاج قاسم باید ابتدا شخصیت او را به زیبایی متوجه شویم و بعد جریان سازی و شبکه سازی مکتب سلیمانی را جاری و ساری کنیم که خروجی آن مصونیت کشور و ملت عزیزمان شود.

معروفی ابراز داشت: گذشت از گناه و توکل و توسل به خدا از ویژگی های حاج قاسم بود و او حُسن ظن به خدا داشت و دستورات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دشمن از مزار شهید «حاج قاسم سلیمانی» هم دست برنمی دارد

چرا دشمن از مزار شهید «حاج قاسم سلیمانی» هم دست برنمی دارد