مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:102023-07-24ورزشي

مراسم عزاداری امام حسین (ع) در خانه های فرهنگ گرگان برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در خانه های فرهنگ و سرای محلات گرگان خبر داد.

- گرگان- رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در خانه های فرهنگ و سرای محلات گرگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کریم علمی در خصوص برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: تمامی مراکز فرهنگی، اجتماعی سازمان شامل خانه های فرهنگ و سرای محله در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ماه محرم، برنامه های متنوع دارند.

وی با اشاره به برپایی گذر عاشورایی در 15 متری پاسرو در جنب بازار تاریخی نعل بندان، بیان کرد: در این گذر 8 خانه فرهنگ و سرای محله زیرمجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به ارائه خدمات فرهنگی، مشاوره ای، غرفه کودکان و پذیرایی به شهروندان می پردازند.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان با اشاره به برخی از برنامه های خانه های فرهنگ و سرای محلات در این ایام گفت: همچون سنوات گذشته در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) مراسم روضه های خانگی و روضه کوچه به کوچه در دهه اول محرم روزانه از ساعت 6 الی 7 عصر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری امام حسین (ع) در خانه های فرهنگ گرگان برگزار می شود

مراسم عزاداری امام حسین (ع) در خانه های فرهنگ گرگان برگزار می شود