مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-19سياسي

اشتغال زایی برای 80 نفر در آستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد گفت: با کمک خیران، مردم و زائران آستان سلطان سید عباس بن موسی بن جعفر(ع)، 80 شغل در رسته های مختلف ایجاد شد.

- اشتغال زایی برای 80 نفر در آستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد گفت: با کمک خیران، مردم و زائران آستان سلطان سید عباس بن موسی بن جعفر(ع)، 80 شغل در رسته های مختلف ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام صفری امروز 28 مردادماه در نشست خبری اظهار کرد: با هدف ایجاد اشتغال در راستای کاهش محرومیت و همچنین بهره مندی صحیح از منابع، قسمت های مختلف نظیر کارگاه خیاطی، نانوایی، فروشگاه و.

راه اندازی شد که اشتغالزایی مستقیم برای 80 نفر را به دنبال داشت.

وی با اشاره به لزوم سرمایه گذاری و احیاء موقوفات در شهرستان بجنورد، ادامه داد: از مجموع 2 هزار و 800 رقبه موجود در این منطقه، 400 رقبه تجاری بوده و مابقی کشاورزی و مسکونی است.

وی با تاکید بر اینکه باید اشخاص حقیقی و حقوقی، این سازمان را با پرداخت به موقع اجاره بهای خود در ارائه خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم یاری کنند، یادآورشد: اوقاف در شهرستان بجنورد از اشخاص حقیقی 4 میلیارد ریال مطالبات دارد که باید افراد بدهی خود را در موعد مقرر پرداخت کنند تا اجرای نیات از سوی سازمان سریعتر صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای 80 نفر در آستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد

اشتغال زایی برای 80 نفر در آستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد