مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-01حوادث

کشف راز سرقت متوالی احشام سمنانی ها با دستگیری مالخر در آذربایجان غربی


جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند چهار نفره سارقان احشام و دستگیری مالخر در یکی از روستاهای آذربایجان غربی خبر داد.

  - ایسنا/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند چهار نفره سارقان احشام و دستگیری مالخر در یکی از روستاهای آذربایجان غربی خبر داد.

  سرهنگ سیدعلی میراحمدی 10 مردادماه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی سرقت های متوالی احشام در شهر سمنان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کاراگاهان پلیسی آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با کار شبانه روزی و تحقیقات خاص پلیسی ماموران ، سرنخ چند فقره سرقت احشام به باند چهار نفره ای از سارقان ختم شد که با یک دستگاه خودروی پارس و دو دستگاه کامیونت مدتی قبل از شهر سمنان 196 راس دام سبک را سرقت کرده بودند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد دقیق محورهای مواصلاتی و با به کارگیری تجهیزات هوشمند پلیسی، سرانجام خودروهای سارقان را شناسایی کردند، اضافه کرد: بعد از تعقیب و مراقبت وسایل نقلیه متهمان، آنان را غافلگیر و دو سرنشین خودروی پژو پارس و راننده کامیونت ها دستگیر شدند.

سرهنگ میراحمدی ادامه داد: متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی به سرقت احشام اعتراف و اظهار داشتند احشام سرقت شده را در یکی از روستاهای آذربایجان غربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف راز سرقت متوالی احشام سمنانی ها با دستگیری مالخر در آذربایجان غربی

کشف راز سرقت متوالی احشام سمنانی ها با دستگیری مالخر در آذربایجان غربی