مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-21سياسي

عضو هیأت رییسه مجلس: تعامل خوب بین دولت و مجلس باعث هماهنگی و هم افزایی می شود


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل خوب بین دولت و مجلس، گفت: هماهنگی و هم افزایی بین دولت و مجلس باعث انسجام، کمک و خدمت رسانی بهتر به مردم می شود.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره  به روابط مثبت بین دولت و مجلس، گفت: هماهنگی و هم افزایی و تعاملات فکری بین دولت و مجلس از ضروریات است که این تعامل خوب  باعث انسجام، کمک و خدمت رسانی بهتر به مردم می شود همچنین این هماهنگی سبب می شود افراد بیماری که دنبال اختلاف بین قوا هستند مایوس شوند.

وی با اشاره به تعامل خوب بین دولت و مجلس،  اتحاد سران قوا تصریح کرد: برای تصویب برنامه ها، هماهنگی های لازم بین سران سه قوه و قوا در فضای کارشناسی دقیق، عقلانی، منطقی،  مستقل و بدون حاشیه، جلسات مشترک برگزار می شود.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: این جلسات برای هماهنگی بین سه قوه و تصمیمات اساسی و مهم اتفاق می افتد، برخی از این تصمیمات شاید قابل انتشار نباشد ولی توقع این است که تصمیمات قابل انتشار حتماً منتشر شود تا افکار عمومی و سایر بخش های تصمیم گیرنده کشور مساعد باشد و بی جهت آب به آسیاب دشمن ریخته نشود.

سلیمی با تأکید بر تعامل  خوب دولت و مجلس گفت: برخی از افراد دنبال تفرقه انگیزی و نفاق هستند و از این اختلاف های بین قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیأت رییسه مجلس: تعامل خوب بین دولت و مجلس باعث هماهنگی و هم افزایی می شود

عضو هیأت رییسه مجلس: تعامل خوب بین دولت و مجلس باعث هماهنگی و هم افزایی می شود