مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-18دانش

قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی، شرط دانش آموختگی


عضو شورای آموزش دندانپزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اگر دانشجویان رشته دندانپزشکی تا پایان سنوات تحصیلی خود نتوانند در آزمون صلاحیت بالینی دندان پزشکی قبول شوند، - عضو شورای آموزش دندانپزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد؛ قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی، شرط دانش آموختگی عضو شورای آموزش دندانپزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اگر دانشجویان رشته دندانپزشکی تا پایان سنوات تحصیلی خود نتوانند در آزمون صلاحیت بالینی دندان پزشکی قبول شوند، مدرک معادل لیسانس به آنها داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدجواد خرازی فرد در یک پیام ویدیویی که توسط دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت منتشر شده، درباره آزمون صلاحیت دندانپزشکی گفت: دانشجویان رشته دندانپزشکی ورودی 97 به بعد می بایست در این آزمون شرکت کنند.

دانشجویانی که پیش از سال 97 در رشته دندانپزشکی پذیرفته شده اند اما از برنامه آموزشی عقب هستند نیازی به شرکت در این آزمون ندارد.

وی با بیان اینکه آن دسته از دانشجویانی که در خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند باید در آزمون صلاحیت دندانپزشکی شرکت کنند، اظهار کرد: اگر این گروه از دانشجویان تا پایان شهریور ماه سال جاری دانش آموخته نشوند، می بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی، شرط دانش آموختگی

قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی، شرط دانش آموختگی