مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-13فرهنگي

درخشش خبرنگار ایسنا استان مرکزی در رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت


رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت با تجلیل از خبرنگاران جهادی به کار خود پایان داد.

- درخشش خبرنگار ایسنا استان مرکزی در رویداد "جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت" ایسنا/مرکزی رویداد "جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت" با تجلیل از خبرنگاران جهادی به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد رسانه ای، امروز 22 مردادماه، به مناسبت روز خبرنگار و به همت خبرگزاری ایسنا در سالن همایش های پژوهشگاه فرهنگ و هنر جهاددانشگاهی برگزار شد.

از میان 187 اثر ارسالی به این رویداد، 93 اثر از دفتر ایسنای تهران و 76 اثر به دفاتر و مناطق ایسنا اختصاص داشت، همچنین 18 اثر مربوط به رسانه های دیگر و آزاد بوده است.

از میان آثار شرکت کننده با موضوع پیشرفت، 143 اثر متنی(در قالب خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت)، 13 متن ترجمه و 31 اثر تصویری بوده است که در نهایت، 6 اثر شایسته تقدیر و یک اثر به عنوان اثر منتخب معرفی شد.

اثر منتخب برگزیده شده توسط هیات داوران این رویداد، گزارش داستان نزول و صعود غول صنعتی خاورمیانه: واگن پارس در آستانه یک رکوردزنی تاریخی/کارگران به شدت مشغول کارند متعلق به آذر اسفندیاری از دفتر ایسنای استان مرکزی است که به عنوان تنها اثر منتخب مکتوب این رویداد معرفی و تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرنگار ایسنا استان مرکزی در رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت

درخشش خبرنگار ایسنا استان مرکزی در رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت