مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-20سياسي

لاریجانی: تعریف برخی از عدالت ، یارانه دادن است


علی لاریجانی، تاکید می کند عقلانیت را باید بسط بدهیم و به این پرسش پاسخ بدهیم که که می خواهیم در حکومت چکار کنیم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی لاریجانی، رییس سابق مجلس شورای اسلامی در جمع گروهی از کارآفرینان گفت: سوال مهم از اینجا شروع می شود که ما مهمترین وظیفه حکومت را چه می دانیم؟ اول تکلیف این را روشن کنیم و ببینیم روی یک مفاهیم روشنی می توانیم حرکت کنیم؟ لاریجانی با اشاره به اینکه به نظر من مهمترین وظیفه حکومت، توسعه ملی پایدار برای کشور است، گفت این توسعه شامل مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و امنیتی و.

می شود و مدیران کشور باید بدانند چون وظیفه ذاتی حکومت توسعه ملی پایدار است باید بسترهایش را فراهم کنند اهم اظهارات مشاور رهبر انقلاب را به نقل از آیندنیوز بخوانید؛ *بعضی آقایان طوری حرف می زنند که اگر ما اگر در برخی از پایتخت ها نفوذ داشته باشیم خیلی کار مهمی انجام دادیم.

نه، این وظیفه تبعی ماست وظیفه اصلی ما این است که مردم خودمان زندگی قابل پیش بینی داشته باشند و بدانند مسیر آینده چیست؟ *خب حال سوال این است که توسعه پایدار و ملی چگونه صورت می گیرد؟ چند نظریه وجود دارد یک نظریه همان است که مارکسیست ها و سوسیالیست ها می گویند و معتقدند دولتها باید آن را فراهم کنند، بنابراین کارخانجات بزرگ و کشتزارهای مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: تعریف برخی از عدالت ، یارانه دادن است

لاریجانی: تعریف برخی از عدالت ، یارانه دادن است