مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-12ورزشي

نتایج مسابقات مقدماتی دانش آموزان همدانی اعلام شد


سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با اشاره به اعلام نتایج مسابقات مقدماتی دانش آموزان گفت: ورزشکاران در رشته کشتی آزاددو مدال طلا و یک مدال برنز و در ورزش زورخانه ای نیز سه مدال طلا و دو مدال برنز کسب کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهرام بخشی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نتایج مسابقات مقدماتی دانش آموزان دختر و پسر در تابستان اعلام شد و اظهار کرد: مسابقات در دو بخش پسران و دختران برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور 114 نفر از دانش آموزان منتخب مسابقات استانی به همراه 31 مربی و سرپرست حضور پیدا خواهند کرد افزود: این مسابقات در رشته های بسکتبال، هندبال، فوتسال، والیبال، ژیمناستیک، کشتی آزاد و ورزش زورخانه ای به میزبانی استان های آذربایجان شرقی، کرمان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل برگزار می شود.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان به نتایج کسب شده توسط تیم های استان تا این لحظه اشاره کرد و گفت: مسابقات در تمام رشته های ورزشی در دوره ابتدایی به صورت جشنواره ای برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران رشته کشتی آزاد متوسطه اول پسران در اوزان 38 ، 48 و 57 کیلوگرم تعداد 2 مدال ارزشمند طلا و یک مدال برنز کسب کردند تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مسابقات مقدماتی دانش آموزان همدانی اعلام شد

نتایج مسابقات مقدماتی دانش آموزان همدانی اعلام شد