مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-16سياسي

برخورداری از نیروهای جوان و با انگیزه از شاخصه های دادسراهاست


برخورداری از نیروهای جوان پرتلاش و با انگیزه بالا از شاخصه های برجسته دادسرا است که این ویژگی در ارائه خدمات مردم و اجرای عدالت ارزشمند و حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام  علی فرجی برحق، رییس کل دادگستری زنجان در دیدار با دادستان زنجان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب زنجان اظهار داشت: برخورداری از نیروهای جوان پرتلاش و با انگیزه بالا از شاخصه های برجسته دادسرای است که این ویژگی در ارائه خدمات مردم و اجرای عدالت ارزشمند و حائز اهمیت است.

  رییس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه شأن و جایگاه منصب قضا و قضاوت بسیار بالااست اظهار کرد: سعادت دنیوی و اخروی با دوری از تأملات، تجملات و هواهای نفسانی  نصیب انسان ها می شود، ما باید تلاش کنیم در امر قضاوت و اجرای عدالت در این مسیر ثابت قدم شویم.

  وی با بیان اینکه  هدف از تشکیل این جلسه شنیدن صحبت ها، نظرات و مشکلات همکاران است، افزود: برای حل مشکلات در تشکیلات قضایی استان نیازمند همفکری و همکاری و تبادل افکار هستیم، ما معتقدیم که ابتدای امر باید مشکلات بیان و احصا و بعد با ارائه راهکار برای حل مشکلات تدبیر کرد.

فرجی برحق، رعایت نظم و انظباط اداری از سوی همکاران قضایی را یک امر ضروری بیان کرد و گفت : با توجه به اینکه همکاران دادسرای زنجان اکثرا نیروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری از نیروهای جوان و با انگیزه از شاخصه های دادسراهاست

برخورداری از نیروهای جوان و با انگیزه از شاخصه های دادسراهاست