مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 07:152023-08-10اقتصادي

باغ بادامی که نمونه کشوری است


باغ بادام با 6 هکتار وسعت در منطقه نهضت آباد شهرضا، نمونه کشوری است درختان این باغ در 2 سالگی به تولید بادام رسید و تولید بسیار بالایی دارد.

- حسین علی اباذری مدیر جهاد کشاورزی شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: شهرضا یکی از پتانسیل های بالای بخش کشاورزی و دامپروری در استان است و با توجه به عملکرد کشاورزان و بخش دامپروری رتبه های خوبی در استان کسب کرده ایم.

وی با بیان اینکه شهرضا بیش از 28 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغات میوه دارد، گفت: شهرضا با 2 هزار و 300 هکتار باغات انار و تولید بالای این محصول در استان نمونه است، از لحاظ کیفیت انار شهرضا رتبه دار استان و کشور است.

باغ نمونه کشوری بادام در شهرضا اباذری بیان کرد: باغ بادام با 6 هکتار وسعت در منطقه نهضت آباد شهرضا نمونه کشوری است، اردیبهشت 1400 درختان بادام این باغ کاشته شد، یک درخت بادام معمولی در 5 سالگی به تولید می رسد اما درختان این باغ در 2 سالگی به تولید بادام رسید و تولید بسیار بالایی دارد.

باغ نمونه کشوری بادام در شهرضا مدیر جهاد کشاورزی شهرضا با اشاره به باغ الگویی انگور در شهرضا بیان کرد: در این باغ الگویی 10 رقم از بهترین ارقام داخلی و خارجی به 3 روش داربستی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ بادامی که نمونه کشوری است

باغ بادامی که نمونه کشوری است