مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:352023-07-31سياسي

جهاد دانشگاهی نهادی پیشرو در امیدآفرینی است


جهاد دانشگاهی یک نهاد پیش رو در امیدآفرینی در کشور است.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ جهاد دانشگاهی نهادی پیشرو در امیدآفرینی است ایسنا/مرکزی رییس شورای شهر اراک گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد پیش رو در امیدآفرینی در کشور است.

پیمان عین القضاتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یکی از مولودهای انقلاب اسلامی است و به عنوان یک شتابنده فرهنگی، علمی و پژوهشی در کنار آموزش عالی شناخته می شود، اظهار کرد: قبل از اینکه مباحث مرتبط با دانشگاه نسل سوم در کشور فراگیر شود، جهاد دانشگاهی با رویکرد تجاری سازی علم وارد عرصه شد و با سرعت بالا و دقت خوب و با راه اندازی پژوهشکده های تخصصی به پیشواز بحث تجاری سازی علم رفت و خلاء ها را پر کرد.

وی تصریح کرد: شاید در گذشته که ادبیات دانشگاه نسل سوم به وجود نیامده بود، فعالیت در این عرصه به صورت موردی، مورد پذیرش قرار می گرفت، اما امروز که در سطح جهانی و ملی گفتمان دانشگاه نسل سوم و چهارم جدی شده است، متوجه فعالیت هوشمندانه جهاد دانشگاهی در این عرصه می شویم.

عین القضاتی با اشاره به فعالیت مراکز درمان ناباروری، رویان و مراکز تخصصی این نهاد انقلابی، گفت: جهاد دانشگاهی در کنار فعالیت در حوزه های درمانی و تحقیقاتی، در حوزه رسانه نیز خلاقیت و نوآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی نهادی پیشرو در امیدآفرینی است

جهاد دانشگاهی نهادی پیشرو در امیدآفرینی است