مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-30بين الملل

شکایت علیه مصوبه کِنست در دادگاه عالی رژیم صهیونیستی


منابع خبری عبری زبان از شکایت یک افسر بلند پایه صهیونیست علیه مصوبه اخیر کِنست تحت عنوان «لغو استدلال معقولیت» به دادگاه عالی این رژیم خبر دادند.

- منابع خبری عبری زبان از شکایت یک افسر بلند پایه صهیونیست علیه مصوبه اخیر کِنست تحت عنوان لغو استدلال معقولیت به دادگاه عالی این رژیم خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبسایت عبری زبان واللا در این باره اعلام کرد، یک افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی علیه قانون لغو استدلال معقولیت که اخیراً به عنوان بندی از لایحه جنجالی اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط کنست (پارلمان این رژیم) تصویب شد، به دادگاه عالی شکایت کرد.

واللا در این باره گزارش داد، در متن این شکواییه آمده است که این قانون بحث برانگیز، امکان محاکمه اعضای نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی را در دیوان کیفری بین المللی در لاهه فراهم می کند.

طبق این شکواییه، این قانون به شکل نادرستی تصویب شد و بنیامین نتانیاهو به سخنان هرتزی هالوی، رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که در اقدامی غیرعادی به کنست رفت تا رهبری سیاسی را از خطرات این قانون برای ارتش مطلع کند، توجهی نکرده است.

طبق این گزارش، فرد شکایت کننده یک افسر ذخیره است که پیشتر به عنوان مشاور عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه فعالیت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت علیه مصوبه کِنست در دادگاه عالی رژیم صهیونیستی

شکایت علیه مصوبه کِنست در دادگاه عالی رژیم صهیونیستی