مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-03اقتصادي

35 گروه راهداری برای ایمنی راه های بوشهر بسیج شدند


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: نگهداری محوری راه های شریانی و اصلی با رویکرد افزایش بخشندگی راه و ایمنی تردد و منظر آرایی در سطح جاده های بوشهر با حضور 35 گروه و 140 نفر از نیروهای راهداری اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حمیدرضا حیدری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران از اجرای طرح راهداری محوری در سطح جاده های استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با استقرار 35 گروه عملیاتی راهداری در محورهای مختلف اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای این طرح از خرداد و شروع سفرهای تابستانی افزود: نگهداری محوری راه های شریانی و اصلی با رویکرد افزایش بخشندگی راه و ایمنی تردد و منظر آرایی در سطح جاده های بوشهر با حضور 140 نفر از نیروهای راهداری در قالب 88 دستگاه انواع ماشین آلات در حال انجام است.

این مقام مسؤول ادامه داد: حضور مستمر گشت های راهداری و حمل و نقل در نقاط حساس راه های استان، اجرای لکه گیری، خط کشی، پاکسازی و شستشوی مستمر تابلوها و علائم ایمنی راه، رفع معایب خاموشی تیرهای روشنایی و چراغ های چشمک زن، رگلاژ و تسطیح شانه راه ها و اصلاح شیب شیروانی، بازسازی و نصب و تعمیر حفاظ ایمنی جاده، نظافت حریم راه ها و جمع آوری دستفروشان حاشیه راه از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 گروه راهداری برای ایمنی راه های بوشهر بسیج شدند

35 گروه راهداری برای ایمنی راه های بوشهر بسیج شدند