مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-21سياسي

رسالت آزادگان انقلاب انتقال پیام شهدا به نسل آینده است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه آزادگان روایتگران جنگ تحمیلی برای نسل جدید باشند؛ تصریح کرد: رسالت آزادگان انقلاب انتقال پیام شهدا به نسل آینده است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه آزادگان روایتگران جنگ تحمیلی برای نسل جدید باشند؛ تصریح کرد: رسالت آزادگان انقلاب انتقال پیام شهدا به نسل آینده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده صبح امروز (30 مردادماه) در دیدار با آزادگان دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: دوران اسارت بخشی از دفاع مقدس است که باید توسط شماها روایت گری شود.

وی افزود: قبل از اینکه دشمن بخواهد روایتی از تاریخ اسارت و جنگ تحمیلی را با انتخاب خود و براساس غرض ورزی ها روایت کند شما روایتگران تاریخ اسارت از دردها و رنج ها و صبوری ها و حتی ریزترین مسائل نباید غفلت بورزید.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد : دنیای غرب فیلم های بسیاری را توسط کمپانی های بزرگ هالیوودی از جنگ جهانی دوم ساخته است تا بتواند روایت خود را به تاریخ القا کند و چهره خود را به کمک رسانه در لابه لای تاریخ موجه سازد و تفکر خود را بر مردم جهان غالب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت آزادگان انقلاب انتقال پیام شهدا به نسل آینده است

رسالت آزادگان انقلاب انتقال پیام شهدا به نسل آینده است