مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-09سياسي

تشکیل پرونده قضایی برای فروشندگان قبر در بهشت زهرا(س)


برای بررسی جرایم ارتکابی فروشندگان قبر در بهشت زهرا (س) پرونده قضایی تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، کریم ولی پور، رییس حوزه قضایی آفتاب در خصوص علت بازداشت 2 نفر در حوزه فروش قبور در بهشت زهرا (س)، اظهار کرد: تعدادی از شهروندان در ماه های اخیر اقدام به خریداری قبر هایی در بهشت زهرا (س) کرده بودند که بابت این قبور خریداری شده سندی صادر نشده بود.

وی افزود: فردی در داخل مجموعه بهشت زهرا (س) و یک نفر بیرون از این مجموعه با عنوان کارچاق کن و دلال قبور خریداری شده مذکور را به افرادی دیگر فروخته و در ادامه اقدام به صدور اسناد جعلی برای قبور بازفروخته شده به دیگران کرده بودند.

رییس حوزه قضایی آفتاب بیان کرد: پس از دریافت گزارشات و بررسی مدارک موجود، اقدام مجرمانه این افراد برای مرجع قضایی محرز شد و پس از صدور دستور قضایی، این افراد دستگیر شدند.

  ولی پور تصریح کرد: متهمان تا به این لحظه اسناد زیادی را در خصوص فروش قبور به صورت جعلی صادر کردند که تا به این لحظه 4 مورد از این اقدامات برای مرجع قضایی محرز شده است.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی در خصوص رسیدگی به جرایم ارتکابی متهمان تشکیل شده و روند بررسی مقدماتی قضایی در حال انجام است، گفت: در حال حاضر اتهام متهمان این پرونده دایر بر جعل اسناد دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای فروشندگان قبر در بهشت زهرا(س)

تشکیل پرونده قضایی برای فروشندگان قبر در بهشت زهرا(س)