مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:002023-08-21سياسي

موافقت دادگستری با ایجاد شعبه قضایی واحدهای صنعتی در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران، پیشنهاد تشکیل شعبه ویژه قضایی در بین واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان را مطالبه به حق تولیدی های این استان دانست.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران، پیشنهاد تشکیل شعبه ویژه قضایی در بین واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان را مطالبه به حق تولیدی های این استان دانست.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری عصر دوشنبه در جمع مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان آمل در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل گفت: انتظار است با معرفی کادر مجرب و نفوذ ناپذیر از افراد خبره در سطح استان این شعبه قضایی تشکیل شود.

او افزود: به لحاظ تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی در آمل، این شهرستان، مستحق ایجاد این شعبه قضایی است و انتظار است که مدیران واحدها نیز مراقبت کنند که راه اندازی این شعبه باعث ایجاد دستاوردهای مثبت شود.

اکبری همچنین با بیان اینکه وضعیت خاموشی برق در شهرک صنعتی، هوای گرم و کاهش بارندگی امسال در مازندران به یک معضل تبدیل شده است، افزود: از فرماندار آمل و مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان خواسته شده تا به صورت ویژه خاموشی های بیش از حد متعارف در این شهرک را ویژه بررسی کنند.

رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه قطع برق علاوه بر گلایه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی باعث گله مندی زیاد در تصفیه خانه و بوی تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دادگستری با ایجاد شعبه قضایی واحدهای صنعتی در مازندران

موافقت دادگستری با ایجاد شعبه قضایی واحدهای صنعتی در مازندران