مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-08سياسي

رضایی: استان کرمانشاه برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین آماده می شود


نماینده کنگاور در مجلس با بیان اینکه استان کرمانشاه آماده خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین است، گفت: همایش اربعین نمایش وحدت امت اسلامی در عرصه بین المللی و اقتدار نظام و ارادت مردم کشورمان به حضرت سید الشهدا است.

- نماینده کنگاور در مجلس با بیان اینکه استان کرمانشاه آماده خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین است، گفت: همایش اربعین نمایش وحدت امت اسلامی در عرصه بین المللی و اقتدار نظام و ارادت مردم کشورمان به حضرت سید الشهدا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضایی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس و در نظق میان دستور خود با تبریک روز خبرنگار گفت: استان کرمانشاه با همه توان و ظرفیت خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین آماده می کند.

وی با محکوم کردن هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی، به رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در هفته اخیر اشاره و اظهار کرد: برگزاری این رزمایش حاوی پیام حفاظت از تمامیت ارضی کشور، تولید قدرت و تقویت مولفه های بازدارندگی است که ضرورتی اجتناب ناپذیر دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید رده های نیروی انتظامی و پلیس مشمول مشاغل سخت و زیان آور باشد، گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) جهت محرومیت زدایی و اهتمام به آبرسانی به روستاها تشکر و قدرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: استان کرمانشاه برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین آماده می شود

رضایی: استان کرمانشاه برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین آماده می شود