مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-03سياسي

روند اجرای پروژه های عمرانی در تبریز تسریع می شود


روند اجرای پروژه های عمرانی با توجه به محدودیت فصل کاری تسریع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار در جریان بررسی وضعیت پروژه های عمرانی منطقه 3 بر ضرورت تسریع روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری تبریز با توجه به محدودیت فصل کاری تاکید کرد.

وی ضمن ارزیابی عملکرد شهرداری منطقه 3 از ابتدای سال جاری گفت: برگزاری جلسات متعدد با هدف رفع مشکلات و موانع اجرایی نقطه عطف خدمتگذاری برای شهروندان محترم تبریز است و اهتمام ویژه ای در اتمام پروژه های عمرانی با توجه به شرایط آب و هوایی داریم.

هوشیار با اشاره افزایش نسبت بودجه عمرانی با سایر ردیف های بودجه در سال 1402 تصریح کرد: 70 درصد بودجه 20 هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز به ردیف عمرانی اختصاص داده شده است تا شاهد تحول چشمگیری در اجرای پروژه های عمرانی سال جاری باشیم.

شهردار تبریز همچنین عنوان کرد: بسترهای جدید تحقق شهر انسان محور بر اساس سیاست های دوره فعلی مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفته است و مصمم هستیم پروژه های عمرانی در موعد مقرر با تلاش شبانه به اتمام برسد.

شهردار منطقه 3 با تشریح ردیف برنامه و بودجه مربوط به عملکرد 4 ماهه 1402 در حوزه عمرانی، اظهار کرد: ارتقا زیر ساخت های شهری در سطح منطقه با رعایت عدالت اجتماعی و تأمین رفاه و آسایش شهروندان تبریز به ویژه با هدف ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرای پروژه های عمرانی در تبریز تسریع می شود

روند اجرای پروژه های عمرانی در تبریز تسریع می شود