مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 20:002023-07-26اجتماعي

اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در بیرجند


رییس پلیس راهنمایی ورانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباسی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت: به منظور تسهیل در عبور و اعلام محدودیت های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در بیرجند مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابران به خصوص عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی اعلام شد.

  وی افزود: به شهروندان توصیه می شود در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از خیابان های مجاور و جایگزین برای تردد استفاده کنند.

  عباسی بیان داشت: در مراسم شب تاسوعا در تمام مسیر های منتهی به مسجد امام حسین شامل بیست متری دوم شرقی-خیابان شهید تیمورپور- شهید یحیی اسدزاده- خیابان شهید نوربخش و بلوار حضرت ابوالفضل ، ممنوعیت توقف و تردد اعمال می شود.

  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی افزود: همچنین در مراسم صبح تاسوعا از ساعت 07:00 در خیابان منتظری-خیابان حکیم نزاری-خیابان شهدا-خیابان شهید کوشه ای ممنوعیت توقف و تردد اعمال می شود.

  عباسی گفت: در مراسم بعدازظهر تاسوعا از ساعت 15 در خیابان جمهوری حدفاصل میدان امام تا میدان امام حسین و بالعکس - حدفاصل میدان شهدا-خیابان شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در بیرجند

اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در بیرجند