مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 00:552023-08-15سياسي

اجرای طرح توسعه بندر گناوه باعث تحول بزرگی در شهرستان می شود


اجرای طرح توسعه بندر گناوه از برنامه های بسیار مهم و بزرگ است که با به ثمر نشستن این طرح تحول عظیمی در شهرستان ایجاد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکراله ابوعلی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان گناوه با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه اظهار داشت: خبرنگاران رسالت بزرگی برعهده دارند و در وصف و اهمیت کار خبرنگار همین بس که قرآن کریم با آن عظمتش به قلم و آنچه می نگارد سوگند یاد کرده است.

مدیرکل گمرک بندر گناوه گفت: خبرنگاران پیش قراولان و پرچم داران آگاهی بخشی به جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و نقش بسیار مؤثر در روایت و بیان صحیح وقایع دارند.

وی بیان کرد: صرف وقایع نگاری دردی را از جامعه دوا نمی کند، وظیفه بسیار مهم اصحاب رسانه امروز پیدا کردن مشکلات اساسی مردم، بیان این مشکلات، تحلیل درست و در نهایت ارائه راهکاری مناسب برای حل آن آنها است تا اینکه مشکلی از مشکلات مردم حل و رسیدن به نقطه بهینه است.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه بندر گناوه بیان کرد: اجرای طرح توسعه در بندر گناوه از برنامه های بسیار مهم و بزرگ است و با به ثمر نشستن این طرح تحول عظیم بزرگی در شهرستان ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توسعه بندر گناوه باعث تحول بزرگی در شهرستان می شود

اجرای طرح توسعه بندر گناوه باعث تحول بزرگی در شهرستان می شود