مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-03اقتصادي

اعتبار عمرانی تویسرکان 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است


میزان اعتبارات عمرانی این شهرستان از محل های مختلف در بودجه سال جاری با 40 درصد افزایش نسبت به سال گذشته 800 میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

-   حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه یکی از نیازهای ضروری مردم در شهرستان تویسرکان موضوع تأمین آب آشامیدنی است، اظهار کرد: مشکل اصلی در این زمینه گذشته از بودجه ناشی از کاهش شدید منابع آبی ظرف سالیان متمادی و بروز خشکسالی ها و برداشت های بی رویه از سفره های زیرزمینی است.

وی افزود: به همین نسبت و نیاز ضروری شهرستان و با توجه به جابه جایی ردیف های اعتباری تا حدودی اولویت اول را بر روی پروژه های مربوط به حوزه آبرسانی به ویژه در روستاها متمرکز نموده ایم.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه در همین راستا علاوه بر میزان اعتبار استانی مبلغ 40 میلیارد ریال از سایر سرفصل ها و منابع دیگر در سطح ملی به حوزه آبرسانی در روستاها اضافه شده است، گفت: به دلیل کمبود شدید منابع آبی حدود 43 روستای این شهرستان با تنش آبی مواجه هستند.

افشاری خاطرنشان کرد: با تلاش استاندار همدان و با محوریت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح آبرسانی و رفع مشکل آبی در 53 روستای این شهرستان با تلاش و پیگیری در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار عمرانی تویسرکان 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است

اعتبار عمرانی تویسرکان 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است