مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-19فرهنگي

درخواست تهیه کننده «بی رویا»: صبر کنید نسخه قانونی را ببینید


در ادامه قاچاق چند فیلم اکران نشده سینما، تهیه کننده فیلم «بی رویا» از برنامه ریزی قبلی برای اکران آنلاین فیلمش خبر می دهد و از مخاطبان درخواست می کند که کمی صبر کنند تا نسخه قانونی این فیلم را تماشا کنند و به حقوق معنوی دست اندرکاران آن احترام بگذارند.

- درخواست تهیه کننده بی رویا : صبر کنید نسخه قانونی را ببینید در ادامه قاچاق چند فیلم اکران نشده سینما، تهیه کننده فیلم بی رویا از برنامه ریزی قبلی برای اکران آنلاین فیلمش خبر می دهد و از مخاطبان درخواست می کند که کمی صبر کنند تا نسخه قانونی این فیلم را تماشا کنند و به حقوق معنوی دست اندرکاران آن احترام بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند وقت اخیر فیلم های برادران لیلا ، جنگ جهانی سوم و تفریق به صورت غیرمجاز در فضای مجازی منتشر شدند که از میان آن ها فقط فیلم هومن سیدی که مشکل نمایش نداشت، به اکران رسید.

این ماجرا حالا گریبان فیلم بی رویا نخستین ساخته آرین وزیردفتری را هم گرفته و نسخه ای از این فیلم پخش شده است.

بی رویا از جمله فیلم هایی بود که مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم (روح الله سهرابی) آن را در کنار چند فیلم دیگر حساسیت برانگیز و یا متوقف مانده عنوان کرده بود ولی با این حال پروانه نمایش آن صادر شد تا فیلم سال گذشته راهی جشنواره ونیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تهیه کننده «بی رویا»: صبر کنید نسخه قانونی را ببینید

درخواست تهیه کننده «بی رویا»: صبر کنید نسخه قانونی را ببینید