مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-22سياسي

عمویی: تقویت بنیه دفاعی یکی از اهداف مجلس است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: توان و قدرت دفاعی ما بیش از اینکه هدایتگر به سوی جنگ باشد، هدایتگر به سوی بازدارندگی و تأمین آرامش و آسایش مردم است، - ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تشریح بازدید جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سایر کمیسیون های مجلس از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، گفت: امروز به مناسبت روز صنعت دفاعی تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله اعضای کمیسیون امنیت ملی از این نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاعی بازدید کردند.

وی ادامه داد: بخشی از توانمندی های دفاعی کشور که مبتنی بر دانش بومی تولید شده بودند، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که مایه مباهات و امیدآفرین هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رشد صنعت دفاعی ما محصول خودباوری، ایمان و اعتقاد دانشمندان این حوزه است، تصریح کرد: دستاوردهای دفاعی از حوزه نظامی فراتر رفته و امروز از سرریز دانش این حوزه در حوزه معدنی استفاده می کنیم.

وی افزود: بخش هایی از این صنایع برای تأمین نیاز کشور به سمت تولید محصولات خاص حرکت کرده است، اما دانش این حوزه محصور به حوزه دفاعی و نظامی نیست، بلکه دستاوردهای قابل توجهی در حوزه های مختلف وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمویی: تقویت بنیه دفاعی یکی از اهداف مجلس است

عمویی: تقویت بنیه دفاعی یکی از اهداف مجلس است