مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-12سياسي

داوطلبین ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه بروجرد به 116 نفر رسید


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: داوطلبین ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه بروجرد به 116 نفر رسید.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: داوطلبین ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه بروجرد به 116 نفر رسید.

مسلم مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان روز پنجم در حوزه انتخابیه بروجرد، داوطلبین ثبت نام کننده در سامانه پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه شهرستان که فرآیند ثبت نام را تکمیل کرده اند 116 نفر هستند که تاکنون 13 نفر خانم و 103 نفر آقا مبادرت به پیش ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: از داوطلبین ثبت نام کننده 20 نفر با مدرک دکترا، 85 نفر فوق لیسانس، 7 نفر لیسانس و 4 نفر نیز با مدرک حوزوی پیش ثبت نام را انجام داده اند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: مرحله پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس از 16 مرداد آغاز و تا 22 مرداد ادامه دارد و این فرصت یک هفته ای تمدید نخواهد شد و افرادی که ثبت نام نکنند، امکان ثبت نام در مرحله اصلی داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی را نخواهند داشت.

مرادی بیان کرد: متقاضیان باید با شماره تلفن همراهی که متعلق به خود فرد است در این مرحله ثبت نام کنند، احراز هویت بر اساس تلفن متقاضی صورت خواهد گرفت و در این مرحله پالایش اولیه انجام خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبین ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه بروجرد به 116 نفر رسید

داوطلبین ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه بروجرد به 116 نفر رسید