مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-23حوادث

دستگیری سارق زن نما در قزوین


رییس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار خودرو که مالباختگان را در اپلیکیشن های فروش کالا در فضای مجازی شناسایی و سپس با پوشش زنانه اقدام به سرقت خودروی آن ها می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ امیرحسام عزیزی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار که یک دستگاه خودروی سواری ماکسیما در قزوین را به سرقت برده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم دستگیر شده از افراد غیربومی می باشد و در تحقیقات پلیسی ضمن قبول بزه انتسابی اذعان داشته از طریق اپلیکیشن های فروش کالا خودروی مورد نظر برای سرقت را که غالبا از خودروهای لوکس بوده انتخاب کرده و با مالک آن برای تست خودرو قرار ملاقات گذاشته است.

رییس پلیس آگاهی استان قزوین ادامه داد: متهم که پس از صحبت های اولیه با مالک، به بهانه تست مکانیکی سوار خودرو می شد در فرصتی مناسب از غفلت مالک استفاده کرده و اقدام به کپی برداری از سوییچ آن می کرد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: سارق بنا بر نقشه از پیش تعیین شده به ظاهر از خرید خودرو انصراف داده، اما در واقع با شگردهای ویژه محل زندگی مالباخته را شناسایی و پس از چندین هفته با استفاده از پوشش زنانه خودرو را به سرقت می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق زن نما در قزوین

دستگیری سارق زن نما در قزوین