مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-21بين الملل

افشای دخالت رژیم صهیونیستی در پرونده فعالان فلسطینی در انگلیس


براساس اسنادی که نشریه گاردین مشاهده کرده، مقامات سفارت رژیم صهیونیستی در لندن تلاش کردند تا دفتر دادستان کل انگلیس را به مداخله در پرونده هایی در دادگاه های بریتانیا در رابطه با پیگرد قانونی معترضان «ضد اسراییل» وادار کنند.

- براساس اسنادی که نشریه گاردین مشاهده کرده، مقامات سفارت رژیم صهیونیستی در لندن تلاش کردند تا دفتر دادستان کل انگلیس را به مداخله در پرونده هایی در دادگاه های بریتانیا در رابطه با پیگرد قانونی معترضان ضد اسراییل وادار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، اسنادی که از طریق درخواست آزادی اطلاعات (FoI) توسط گروه اقدام فلسطین به دست آمده، نشان می دهد که مقامات سفارت رژیم صهیونیستی به داگلاس ویلسون، مدیرکل دفتر دادستانی کل انگلیس (AGO)، برای مداخله در پرونده های مربوط به اعتراضات در خاک بریتانیا فشار آورده اند.

گرچه این اسناد به شدت سانسور شده اند و جزییات درخواست مقامات صهیونیست را نشان نمی دهند، در ایمیلی که ویلسون پس از یک جلسه برای نمایندگان سفارت تل آویو ارسال کرد، آمده است: همانطور که اشاره کردیم دادستانی سلطنتی، تصمیمات پیگرد قانونی خود را می گیرد و پرونده های خود را به طور مستقل مدیریت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای دخالت رژیم صهیونیستی در پرونده فعالان فلسطینی در انگلیس

افشای دخالت رژیم صهیونیستی در پرونده فعالان فلسطینی در انگلیس