مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 23:302023-08-19سياسي

در سفر دو روزه آیت الله اعرافی به همدان چه گذشت؟


مدیر حوزه های علمیه کشور در سفری دو روزه به همدان ضمن برگزاری جلسات تصمیم سازی و اجرایی از خانواده ایثارگران در استان تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در سفری دو روزه به همدان چند برنامه تشریفاتی، جلسات تصمیم سازی و اجرایی را پشت سر گذاشت.

 مدیر حوزه های علمیه کشور در بدو ورود به شهر همدان با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و همراهی تنی چند از مدیران ارشد استان مواجه شد، سپس برای ادای احترام به ساحت علمای فقید و رزمندگان شهید والامقام استان همدان راهی گلزار شهدا شد و به تجدید میثاق با آرمان شهدا و امام شهدا پرداخت.

آیت الله اعرافی بلافاصله با همراهی آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه با امام جمعه همدان تجدید دیدار و گفت وگو کرد.

 پس از آن شورای حوزه علمیه استان با حضور استاندار، جمعی از ائمه جمعه و حوزویان استان برگزار شد.

در روز دوم سفر، آیت الله اعرافی با همراهی جمعی از مسئولان حوزه های علمیه استان از بیت تاریخی شهید محراب حضرت آیت الله مدنی بازدید کرد و پس از آن در دفتر نماینده فقیه جلسه بررسی مصوبات سفرهای قبلی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر دو روزه آیت الله اعرافی به همدان چه گذشت؟

در سفر دو روزه آیت الله اعرافی به همدان چه گذشت؟