مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-06اقتصادي

صنایع کوچک آمار بیکاری در اردبیل را کاهش می دهد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر صنایع کوچک و متوسط در استان اردبیل بیشترین بار اشتغالزایی را برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم علایی صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته ملی صنایع کوچک در اردبیل اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته حمایت از صنایع کوچک، برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این هفته ملی تدوین و برنامه ریزی شده است تا از زحمات و تلاش های کارآفرینان و صنعتگران تقدیر و قدردانی شود.

وی از تشکیل کمیته برگزاری هفته ملی حمایت از صنایع کوچک در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه اردبیل، بازدید از واحدهای تولیدی، معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر، برگزاری نشست صمیمی با صنعتگران، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام، تجلیل از خانواده های ایثارگران و شهدا، برگزاری نشست و تور خبری با حضور اصحاب رسانه، تجلیل از خبرنگاران، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه اردبیل و اجرای مسابقات مختلف ورزشی و اردوهای فرهنگی از مهمترین برنامه های این شرکت برای گرامیداشت هفته ملی حمایت از صنایع کوچک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اینکه بخش عمده ای از اشتغال استان در حوزه صنایع کوچک و متوسط است، گفت: صنایع کوچک به دلیل سرمایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع کوچک آمار بیکاری در اردبیل را کاهش می دهد

صنایع کوچک آمار بیکاری در اردبیل را کاهش می دهد