مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-20اجتماعي

مشکلات هویتی مدارس غیرانتفاعی بررسی و برطرف می شود


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه نظارت جدی بر مدارس غیردولتی انجام میشود که در این راستا به دو مدرسه تذکر جدی داده شد، گفت: شهریه مدارس غیردولتی براساس تعرفه مصوب سالانه است و این تعرفه نیز براساس شاخص هایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدخلیل عسکری  امروز در یک جلسه خبری، ضمن تسلیت حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، با اشاره به اقدام قهرمانانه یک دانش آموز، گفت: جلوه های زیبای تربیت خود را در حمله تروریستی نشان داد  و من همه از معلمان می خواهم هر شکل از جلوه های تربیتی که در مدارس اتفاق می افتد را هویدا کنند.

وی در ادامه به وجود 8 هزار و 686 مدرسه، 955 هزار و 600 دانش آموز و 43 هزار کلاس درس در فارس اشاره و عنوان کرد: 62 هزار معلم کار تعلیم و تربیت در فارس را به عهده دارند.

   مدیرکل آموزش و پرورش فارس رویکرد دولت سیزدهم را در آموزش و پرورش تحولی خواند و اعلام کرد: رویکرد تحولی دولت در آموزش و پرورش برجسته شد.

ما پیش از این دغدغه تأمین معلم داشتیم اما اکنون  آموزش و پرورش به دنبال تربیت معلم است.

وی عنوان کرد: امسال در اجرای ماده 28، یک آزمون برگزار شد و 3893   برگزیده شدند و 3442 نفر در کانون های ارزیابی، مصاحبه شدند و 1530 نفر پذیرفته خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات هویتی مدارس غیرانتفاعی بررسی و برطرف می شود

مشکلات هویتی مدارس غیرانتفاعی بررسی و برطرف می شود