مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-05بين الملل

جهاد اسلامی: «وحدت میدان ها» پروژه های دشمن را ناکام گذاشت


جنبش جهاد اسلامی امروز (شنبه) در اولین سالروز نبرد «وحدت میدان ها» در بیانیه ای تأکید کرد که این نبرد انجام شد تا وحدت فلسطین را از نظر سرزمین، - جهاد اسلامی: وحدت میدان ها پروژه های دشمن را ناکام گذاشت جنبش جهاد اسلامی امروز (شنبه) در اولین سالروز نبرد وحدت میدان ها در بیانیه ای تأکید کرد که این نبرد انجام شد تا وحدت فلسطین را از نظر سرزمین، مساله و مقاومت به همه جهانیان نشان دهد و پروژه های دشمن را نماکام بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای به همین مناسبت تاکید کرد که گردان های القدس در نبرد وحدت میدان ها، وابستگی متقابل عرصه های مقاومت در کرانه باختری، غزه و سرزمین های اشغالی 1948 و گستره های جغرافیایی درگیری با دشمن را حفظ کردند.

در این بیانیه آمده است: این نبرد پروژه جدا کردن یک میدان و جبهه از جبهه های دیگر را خنثی کرد و محاسبات رژیم اشغالگر را بر هم زد.

جنبش جهاد اسلامی در ادامه آورده است: نبرد وحدت میدان ها صحت و درستی رویکرد مقاومت در مقابل همه توطئه های شهرک سازی و نفی حقوق ملت فلسطین را ثابت کرد و تاکیدی بر این موضوع بود که مقاومت تنها راه بازدارندگی دشمن است نه مذاکرات، نشست ها و توافقات.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: «وحدت میدان ها» پروژه های دشمن را ناکام گذاشت

جهاد اسلامی: «وحدت میدان ها» پروژه های دشمن را ناکام گذاشت