مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-09اجتماعي

فنی و حرفه ای اصفهان بالاترین تعهد آموزشی را دارد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: فنی و حرفه ای استان اصفهان بالاترین تعهد آموزشی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش اخوان طبسی ظهر چهارشنبه در همایش فنی و حرفه ای اردستان اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان 54 مرکز دولتی و بیش از 4 هزار و 500 آموزشگاه آزاد در سراسر استان دارد که حدود 60 هزار نفر از آموزش های دولتی و همچنین تقریباً همین تعداد از آموزشگاه های آزاد استفاده می کنند و اصفهان بالاترین تعهد آموزشی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: برای افراد جویای کار در بخش آموزش های ثابت برای پادگان ها، زندان، مناطق حاشیه نشین شهرها و زنان سرپرست خانوار اداره فنی و حرفه ای ارائه خدمات انجام می دهد و خدمات و آموزش های فنی و حرفه ای در چهار گروه فرهنگ، کشاورزی، صنعت و خدمات است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان تصریح کرد: در سیستم آموزش فنی و حرفه ای استان در این چند سال اخیر بزرگ ترین اتفاقی که رخ داده ایجاد روش سفارش محور به جای روش عرضه محور بوده که روش سفارش محور یک نگاه و روش جدید است و تا در میان عموم عادی شود نیاز به زمان دارد ولی در همین زمان کوتاه نیز ضمانت اشتغال را در بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنی و حرفه ای اصفهان بالاترین تعهد آموزشی را دارد

فنی و حرفه ای اصفهان بالاترین تعهد آموزشی را دارد