مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-06سياسي

امام جمعه اهواز: خبرنگاران در راستای تقویت نظام اسلامی قلم بزنند


خبرنگاران هر قلمی که می زنند باید در راستای تقویت نظام اسلامی و آگاه سازی جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در همایش روز خبرنگار که به همت سپاه حضرت ولی عصر خوزستان برگزار شده بود اظهار کرد: توجه به خبرنگاران از اولویت های امروز جامعه  است چرا که این قشر رسالت سنگینی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به سختی های کار خبرنگاری ادامه داد: شغل خبرنگار به صورتی است که هوای تنفس در کالبد جامعه می دهد که اگر هوا سالم باشد جامعه احیا می شود و اگر ناسالم باشد به جامعه آسیب وارد می کند.

امام جمعه اهواز گفت: در شرایط کنونی که فضای جامعه به دلیل وجود شبکه های مجازی رها شده است و افرادی با هویت نامعلوم در این فضا فعالیت دارند، رسالت خبرنگاران برای روشنگری و آگاه سازی جامعه بسیار سنگین تر از گذشته است.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه همه ی ما باید نسبت به عملکرد خود در جهان آخرت پاسخگو باشیم، اضافه کرد: رسانه با آبروی افراد در ارتباط است از این رو حساسیت های زیادی در این حوزه وجود دارد و البته آنچه در راس همه ی فعالیت های ما باید قرار داشته باشد تقویت نظام اسلامی است و در هر قلمی که خبرنگار می زند و هر خبری که می خواهد به جامعه منتقل کند باید این نکته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز: خبرنگاران در راستای تقویت نظام اسلامی قلم بزنند

امام جمعه اهواز: خبرنگاران در راستای تقویت نظام اسلامی قلم بزنند