مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-26فرهنگي

برپایی نمایشگاه نقاشی حجاب و امر به معروف در نهاوند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه نقاشی و طراحی عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در نهاوند خبر داد.

- امیر بحیرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند از برپایی نمایشگاه نقاشی و طراحی در این شهرستان به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و افزود: این نمایشگاه با هدف فرهنگسازی در خصوص ضرورت رعایت عفاف و حجاب در جامعه و عمق بخشیدن به آموزه های دینی بین کودکان و نوجوانان دایر شده است.

وی افزود: با توجه به اثرگذاری هنر در انتقال مفاهیم دینی و اجتماعی سعی شده از طریق نقاشی و طراحی، تاثیر آسیب های بی حجابی روی افراد و خانواده ها و نقش دشمنان در ترویج پدیده بی حجابی بیان شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر ضرورت برپایی این نمایشگاه بیش از هر زمان دیگر احساس می شود زیرا ترویج بی حجابی می تواند زمینه ساز اشاعه سایر منکرها در جامعه شود.

وی گفت: آثار نمایشگاه شامل سبک های رئالیسم،کوبیسم و سورئال و تکنیک رنگ روغن، سیاه قلم، هایپررئال،کالی گرافی، پاستل و آبرنگ با 55 اثر در قطع 50 در 70 از 14 نفر از هنرمندان برگزیده شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه نقاشی حجاب و امر به معروف در نهاوند

برپایی نمایشگاه نقاشی حجاب و امر به معروف در نهاوند