مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:052023-07-26اقتصادي

حمایت ویژه دولت سیزدهم از اشتغال مددجویان بهزیستی


مدیرکل بهزیستی گلستان با اشاره به حمایت ویژه دولت سیزدهم از اشتغال مددجویان گفت: در حوزه اشتغال اتفاق های خوبی در استان رخ داده و بیش از 100 میلیارد ریال در قالب مشوق های بلاعوض برای به کارگیری مددجویان بهزیستی به کارفرمایان پرداخت شده است.

- عارف کیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدام های خوبی برای ایجاد اشتغال و تامین مسکن مددجویان بهزیستی انجام شده است، اظهارکرد: سال گذشته با حمایت های دولت شاهد تحقق 278 درصدی تعهدات استانی اشتغال بهزیستی بودیم و در مقایسه با تعهد کشوری نیز 104 درصد تحقق اشتغال داشتیم.

وی یادآور شد: سال گذشته تعهد استانی بهزیستی در زمینه ایجاد اشتغال، 700 نفر و در سطح ملی تعهد استان یک هزار و 869 نفر بود که در پایان سال برای یک هزار و 949 نفر از مددجویان شغل ایجاد شد.

کیانی با اشاره به راستی آزمایی مشاغل ایجاد شده در بهزیستی گفت: براساس گزارش سازمان بهزیستی، استان گلستان با نزدیک به 100 درصد، بالاترین میزان صحت آمار اشتغال ثبت شده را دارا بود.

  وی بیان کرد: تعهد اشتغال امسال بهزیستی در بعد استانی 700 نفر و در سطح ملی یک هزار و 265 نفر است که تا کنون برای حدود 300 خانوار مددجوی استان شغل ایجاد شده و پیش بینی ما این است که امسال نیز بیش از تعهدات بهزیستی، در استان شغل ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه دولت سیزدهم از اشتغال مددجویان بهزیستی

حمایت ویژه دولت سیزدهم از اشتغال مددجویان بهزیستی