مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-01فناوري

مدیریت ربات ها از «ایلان ماسک» و «زاکربرگ» بهتر است!


«میکا» نخستین ربات مدیرعامل جهان در یک مصاحبه گفت که ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت هستند و توانایی آنها برای اداره کردن «توییتر» و «متا» حتی می تواند بهتر از «ایلان ماسک» و «مارک زاکربرگ» باشد.

- میکا نخستین ربات مدیرعامل جهان در یک مصاحبه گفت که ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت هستند و توانایی آنها برای اداره کردن توییتر و متا حتی می تواند بهتر از ایلان ماسک و مارک زاکربرگ باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، در زمانه ای که دو غول بزرگ فناوری جهان به دنبال مبارزه در قفس هستند، مطمئنا فکر می کنید که زندگی دیوانه کننده تر از این نمی شود اما این گونه نیست.

بیشتر بخوانید: مبارزه ماسک و زاکربرگ لغو شد؟ نخستین ربات مدیرعامل در جهان می گوید که هوش مصنوعی می تواند توییتر و متا را بسیار کارآمدتر از ایلان ماسک (Elon Musk) و مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) اداره کند.

میکا (Mika) که اداره شرکت کلمبیایی دیکتادور (Dictador) را بر عهده دارد، معتقد است که با ادغام هوش مصنوعی در مشاغل، مدیران اجرایی بیشتری مانند او به زودی در سراسر جهان ظاهر خواهند شد.

این ربات به عنوان کارمندی که هیچ وقت درخواست افزایش حقوق نمی کند یا مرخصی نمی گیرد، به خود می بالد که تغییردهنده بازی در زمینه کسب سود است و در زمینه های متعددی از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت ربات ها از «ایلان ماسک» و «زاکربرگ» بهتر است!

مدیریت ربات ها از «ایلان ماسک» و «زاکربرگ» بهتر است!