مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-01سياسي

لزوم تدوین برنامه 5 ساله برای مدیریت شهر زنجان


مدیرکل امور شوراها و شهرداری های استانداری زنجان ارائه برنامه پنج ساله مدون عمران و توسعه شهری را از الزامات دانست و گفت: تدوین این برنامه مانع اعمال سلیقه در مدیریت شده و امور را به صورت کارشناسی پیش خواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی، مدیرکل امور شوراها و شهرداری های استانداری زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، که با چند دستور کار از جمله انتخابات هیأت رییسه برگزار شد، به پایان سال دوم خدمت اعضای شوراها اشاره و اظهار کرد: نوع نگاه اعضای شورای شهر زنجان در همدلی و وحدت برای ارائه خدمت قابل تقدیر است.

مدیرکل امور شوراها و شهرداری های استانداری زنجان با تاکید بر برنامه دولت برای کمک به شهرداری ها و شوراها با هدف توسعه افزود: دولت با همه توان برای تحقق این مهم تلاش می کند که افزایش قابل توجه ارزش افزوده و کمک به توسعه ناوگان شهری بیانگر نوع نگاه دولت به مدیریت شهری است.

وی کمک به توسعه شهری را نماد مردم محوری دولت عنوان کرد و گفت: ضلع دیگر در ارائه این خدمات شوراها هستند که در این رابطه باید از اعضای شورای شهر زنجان تقدیر شود.

خلجی ارائه برنامه پنج ساله مدون عمران و توسعه شهری را از الزامات دانست و ادامه داد: تدوین این برنامه مانع اعمال سلیقه در مدیریت شده و امور را به صورت کارشناسی پیش خواهد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین برنامه 5 ساله برای مدیریت شهر زنجان

لزوم تدوین برنامه 5 ساله برای مدیریت شهر زنجان