مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-10سياسي

فرآیندهای طبیعی دریاچه ارومیه با دخالت های انسانی دارای مشکل شده است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه مویرگ های طبیعت و حوضه آبخیز این دریاچه دچار مشکل شده است، گفت: مدیران کشوری برای حفظ دریاچه ارومیه از نظر اعتباری سنگ تمام گذاشته است اما فرآیندهای طبیعی دریاچه ارومیه با دخالت های انسانی دارای مشکل شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه مویرگ های طبیعت و حوضه آبخیز این دریاچه دچار مشکل شده است، گفت: مدیران کشوری برای حفظ دریاچه ارومیه از نظر اعتباری سنگ تمام گذاشته است اما فرآیندهای طبیعی دریاچه ارومیه با دخالت های انسانی دارای مشکل شده است.

علی سلاجقه روز پنجشنبه 19 مرداد ماه در جریان سفر یک روزه به ارومیه در جلسه بررسی وضعیت زیست محیطی پارک ملی دریاچه ارومیه، با اشاره به اینکه مساله این دریاچه یک موضوع بین المللی است، گفت: متاسفانه این دریاچه وضعیت مناسبی ندارد.

وی با بیان اینکه مباحث سخت افزاری در راستای احیای دریاچه ارومیه به اتمام رسیده، افزود: به فاز نرم افزاری رسیده ایم و باید به سمت طرح الگوی کشت پیشرفته در حوضه دریاچه پیش رفت.

سلاجقه گفت: امیدواریم در پاییز با بارش خوب، وضعیت دریاچه ارومیه تغییر کند البته مدیریت آب های بارشی و موجود یکی از اولویت های حوضه آبریز دریاچه ارومیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیندهای طبیعی دریاچه ارومیه با دخالت های انسانی دارای مشکل شده است

فرآیندهای طبیعی دریاچه ارومیه با دخالت های انسانی دارای مشکل شده است