مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-17سياسي

قوای سه گانه بر اساس حق رفتار کنند


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه قوای سه گانه باید بر اساس حق رفتار کنند، گفت: اصل دین بر این است که حق در جامعه شنیده، گفته، قضاوت، - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه قوای سه گانه باید بر اساس حق رفتار کنند، گفت: اصل دین بر این است که حق در جامعه شنیده، گفته، قضاوت، داوری و عمل شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور در جمع کارکنان دستگاه قضایی ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه (س)، حادثه بارگاه حضرت شاهچراغ و هتک حرمت آن امامزاده لازم التعظیم، اظهار کرد: موضوعات قضایی بخشی بسیار موثر در روند کلی اصلاحات جامعه است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) برای احیای اصل حق و باطل بوده است، افزود: مهم تر از آن هم اصل فلسفه دین است که خدای بزرگ در آیه 105 از سوره مبارکه نساء می فرماید که قضاوت در میان مردم باید براساس حق باشد.

این مسئول بر ضرورت رعایت حق و حقوق در جامعه تاکید کرد و افزود: معنویت و سلامت اخلاقی برای تشخیص حق و باطل، تضمین کننده جانبداری از حق است.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه گاه به جای جانب حق گرفتن به منافع خودمان فکر کرده و به نفع باطل کار می کنیم، بیان کرد: در فعالیت های قضایی باید مراقب باشید که جانب ظالمان را نگیرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوای سه گانه بر اساس حق رفتار کنند

قوای سه گانه بر اساس حق رفتار کنند